Thursday 2 November 2017

Forex Gbp Nzd


grondbeginsels Leef en Historiese GBP / NZD Tariewe Hierdie grafiek verteenwoordig die waarde van die Britse pond (GBP) teen die Nieu-Seelandse dollar (NZD) - dit is hoeveel NZD een pond sal koop. GBP is 'n groot munt, maar NZD is nie. Saam vorm hulle nie 'n kommoditeit paar of 'n groot pai. Die Britse pond GBP is die langste valuta op die mark vandag en dit wen ook die prys vir die mees waardevolle. Beheer deur die Bank van Engeland in Londen, geldeenheid die Verenigde Koninkryk se letterlik in die middel van die forex wêreld. Groot handelsvennote vir die Verenigde Koninkryk sluit die Verenigde State van Amerika, Ierland en Nederland. Tot dusver het die Verenigde Koninkryk konsekwent terughoudend is om te verander na die euro, maar as die inflasie ervaar aan die begin van 2008 word 'n meer gereelde gebeur miskien sal die Bank van Engeland begin om te heroorweeg. Die Nieu-Seeland Dollar Die Nieu-Seelandse dollar is ook soms na verwys as die "kiwi" of die "kiwi dollar" as gevolg van die groot Kiwi voël uitgebeeld op 'n paar van sy denominasies. NZD is twaalf op die "mees verhandelde geldeenheid" lys. Die latere gedeelte van die 2000's was veral moeilik as Nieu-Seeland het gevoel die trek van die afwaartse spiraal van verskeie globale ekonomieë. Nietemin, NZD saamtrekke te vind krag in sy grootste uitvoer vennote - Australië en die Verenigde State van Amerika. skoolhoof uitvoere Nieu-Seeland se in die voedsel verwerking, landbou, en dienstesektore. Die geldeenheid is 'n goeie maatstaf vir Asiatiese ekonomieë, maar sonder die sterk kommoditeit afhanklikheid van Australië. GBPNZD Ontleding Soos GBP / AUD, hierdie buitelandse valuta deel historiese bande maar word geskei deur 'n wye geografiese en handel afstand. Natuurlik, GBP nouste verbind tot die Eurosone, en NZD verteenwoordig Australië en die Asiatiese ekonomieë. Nieu-Seeland is ook 'n klein en relatief afhanklike ekonomie. As sodanig, hierdie paar korreleer gewoonlik tot GBP / JPY en GBP / AUD, maar dit kan ook 'n goeie diversifikasie vir een van die twee groter pare. Landbou pryse gee Sosiale geleenthede vir wins. Die beste geleenthede het deur onstabiliteit in óf die skut of die Kiwi is dollar-in tye van swaar inflasie. Dit het nie oor die algemeen gebruik vir voer ambagte. валют в реальном времени - GBP / NZD Как работают обменные курсы в реальном режиме времени Коротко о валютной паре GBP / NZD фунт стерлингов (Код валюты: GBP) Forex Trade beoordeling: GBP / NZD Kort Ek het besluit om my tot stilstand kom voor potensieel swak VK data te pas vandag. Ongelukkig vir my forex handel, was daar 'n saamtrek in die aanloop tot die gebeurtenis, genoeg om my uit te neem vir 'n klein wins. Kyk hoe dit gegaan het in my forex handel review. GBP / NZD Kort GBP / NZD 4 uur Forex Chart Na rollende my stop af te 2,2475. Daar was 'n kort bang van kry uitgehaal daar voor die paar terug na die verslechtering neiging hervat voor die einde van verlede week. Hierdie week, het die bere terug beheer van die mark, waarskynlik op sentiment sal ons swak VK data vandeesweek kry. En terwyl ek vol vertroue dat ons meer Sterling swakheid wil sien as gevolg van die dovish verwagtinge op data was, het ek besluit om my risiko nog meer voor die VK VPI vrylating verminder deur die rollende my stop af te 2,2150. Nie te lank daarna nie, GBP pare geweet voor die vrystelling van my posisie te sluit by 2,2150. 1ste kwartaal posisie: -234 pitte 2de kwartaal posisie: 150 pitte Totaal: 22 pitte avg / + 0,03% wins Ek dink iemand het geweet ons gaan 'n positiewe verrassing kry of was baie gelukkig, want dit vinnig saamtrek was beslis 'n verrassing. Behalwe dat die mark beland val na die beter as verwagte VPI data (huh?), Wat 'n ander skop in die broek was as ek gemis het op 300 pitte druppel op die sessie! Algehele, ek gaan om myself te blameer op hierdie een vir 'n te konserwatiewe. Ek het reeds my risiko verminder na 0,31% en met die waarskynlikheid van swakheid kom, ek moet seker nie my risiko meer verminder. So, moet wat 'n maklike + 0.40% wins en nog in die handel gewees, blyk te wees sluit uit op slegs 'n + 0,03% wins. In die toekoms, sal ek probeer om minder soos 'n scaredy cat en meer handel soos 'n ware cyclops! Dankie vir uitcheck my blog en bly ingeskakel vir my volgende handel idee gou! Groot-Brittanje pond na Nieu-Seeland Dollar Forex Rate Die Forex afkorting vir die Engelse (GBP) en Nieu-Seeland (NZD) is die GBP / NZD. Dit is die Fx kruis vir die geldeenhede van die Britse Sterling (GBP) en die Nieu-Seeland Dollar (NZD). Vandaar die afkorting GBP / NZD. Die paar verduidelik Hoeveel Britse pond, die basis geldeenheid, is wat nodig is om 'n Nieu-Seeland Dollar of NZD koop. Die GBP / NZD Forex paar is wat geraak word deur sekere faktore. Dit sal beide die waarde van die pond en die NZD bedags beïnvloed. Nie net in verhouding tot mekaar, maar met ander Forex geldeenhede. Dit is die rede waarom die rentekoersverskil tussen die Bank van Engeland (BOE) en die Reserwebank van Nieu-Seeland (RBNZ) het 'n impak op die waarde van elk van hierdie buitelandse valuta toe in verhouding tot mekaar. Byvoorbeeld, wanneer die BOE ingryp in die ope mark aan die GBP sterker te maak, die waarde van die pond / NZD sal toeneem. Hoekom? Soos die GBP toeneem in waarde, sal hierdie spesifieke Fx paar in waarde toeneem. Ander faktore beïnvloed die prys van die GBP / NZD Forex paar. Die GBP word gewoonlik beïnvloed deur die Amerikaanse Fed, soos die dollar stygings in die waarde van die pond geneig om te verswak. Dit sal ook invloed op die euro / NZD deur die loop van die handel dag. Nog 'n faktor wat hierdie paar is kommoditeitspryse as die NZD is 'n kommoditeit valuta. Geïnspireer deur 'n aanduiding ek gevind op stevehopwoodforex. com en die eindelose moontlikhede van tradingview. com Ek het met hierdie geldeenheid krag visualisering konsep. * Let getref nadat die zoom-out knoppie * (Of meer as jy voel wilde) Dit kan lyk soos 'n gemors, maar die laaste paar & quot; bars & quot; op die grafiek hou 'n paar nuttige inligting! Ek is seker ek is nie die eerste een hier om te dink van hierdie. Ek vra om verskoning vir die morsige werk al is, omdat die grafiek kry roer wanneer jy dit skuif, die teks beweeg oor die hele plek en die berekeninge is waarskynlik heeltemal verkeerd, maar ek is seker jy kry wat ek probeer om hier te doen. Trading geldeenhede wat besig om krag teen geldeenhede wat verloor krag is natuurlik 'n goeie manier om te gaan, so dit is 'n poging om die toename / afname illustreer in sterkte van 'n geldeenheid in vergelyking met 7 ander, om jou te help filter diegene slegte ambagte en kry ons in 'n goeie een vir baie pitte van wins. kyk nou uit die grafiek. Hoe dikwels 'n jaar nie 'n geldeenheid aansienlik rigting verander? Wie daar buite is / word steeds skoring die dollar, AUD en CAD en die koop van die euro, JPY en CHF op reg die uurlikse, 4-uurlikse en daaglikse TF's nou? Ek weet ek het nie. Ek was en sal slegs die koop CAD, AUD, dollar en nou ook GBP en NZD en ek sal net die verkoop van euro, JPY en CHF totdat die rigting aansienlik verander. Wat kan natuurlik gebeur op enige tyd vir al wat ek weet en wanneer dit lyk ons ​​daardie geldeenheid net na die ander kant handel en tel die geld wat ons op die lange duur het ons net gehad! Die versterking en verswakking van die geldeenheid soos jy kan sien kan vir maande. Besef dit verander my handel vir ewig. My interpretasie van die grafiek: geldeenhede wat aansienlik is skuins weg van mekaar is kandidate vir tendens handel. Geldeenhede wat parallel loop met mekaar is wat wissel en kan verhandel vanaf die top van 'n band of kanaal aan die onderkant met vertroue. Ek hoop dit maak sin. Forex Trade beoordeling: GBP / NZD Kort My besluit om te stop-en-omgekeerde op GBP / NZD uitgewerk mooi, maar dit lyk of 2,35 steeds sterk steun wees. Met NFP & amp; die naweek kom, het besluit om te sluit en neem wins. Lang GBP / NZD GBP / NZD 4 uur Forex Chart Dit lyk soos dit was 'n goeie roep om my posisie te keer as die Britse pond swakheid voortgeduur. Plus, ons het net 'n skoot van positiewe sentiment vir risiko en die comdolls na Sjina PMI klop in September. Ongelukkig is die momentum tot stilstand gekom toe GBP / NZD in die groot sielkundige vlak van 2,3500, waar die twee weiering kragtig terug na die 2,36 handvatsel gehardloop. Met die verslag NFP kom tot potensieel beïnvloed breë risiko sentiment, en om naweek risiko te vermy, ek my posisie met die hand gesluit 2,3617 te sluit in 'n klein wins. GBP / NZD Live Chart | GBP / NZD prys dinamika Begin Trading GBP / NZD met IFC Markte Stywe vaste versprei streaming pryse, direkte uitvoering 500 + handel instrumente Forex, aandele, termynkontrakte, CFD's, indekse, kommoditeite PCI unieke tegnologie (IFCM Exclusive) Analiseer die mark en die skep van ∞ eie instrumente beste handel platforms Eie professionele NetTradeX en gewilde Meta Trader 4 Deurlopende CFD Trading Oor hierdie grafiek Oor geldeenheid paar GBP / NZD GBPNZD | Groot munt paar Die Britse pond (GBP, "Sterling", "Cable") is die 4de mees verhandelde geldeenheid in die wêreld. Die gemeenskap is die Bank van Engeland. Word gekenmerk deur 'n relatief hoë waarde teen ander groot geldeenhede Word dikwels gebruik as 'n reserwe geldeenheid Die Nieu-Seelandse dollar (NZD, "Kiwi") is die 10 mees verhandelde geldeenheid in die wêreld. Die gemeenskap is die Reserwebank van Nieu-Seeland. Daar word dikwels betrokke by die verhandeling bedrywighede soos Nieu-Seeland is die ondersteuning van 'n hoë rentekoerse, as 'n reël Dit hang af van die uitvoer kommoditeit, veral op kos handel. Forex GBP / NZD IFC Markte gee 'n geleentheid om handel te dryf Forex: GBP / NZD met onmiddellike teregstelling en stywe vaste versprei 24 uur per dag, 5 dae per week. Saam met GBP / NZD. is daar ongeveer 50 munt pare, insluitend majeur, mineur en Eksotiese geldeenheid pare jy kan ook trade. Moreover, kan jy jou eie instrumente te skep met ∞ geleenthede probeer GeWorko Metode (PCI). GBP / NZD Forex handelstoestande Begin Trading GBP / NZD met IFC Markte met real-time mark kwotasies ope rekening GBPNZD | Groot munt paar Die Britse pond (GBP, "Sterling", "Cable") is die 4de mees verhandelde geldeenheid in die wêreld. Die gemeenskap is die Bank van Engeland. Word gekenmerk deur 'n relatief hoë waarde teen ander groot geldeenhede Word dikwels gebruik as 'n reserwe geldeenheid Die Nieu-Seelandse dollar (NZD, "Kiwi") is die 10 mees verhandelde geldeenheid in die wêreld. Die gemeenskap is die Reserwebank van Nieu-Seeland. Daar word dikwels betrokke by die verhandeling bedrywighede soos Nieu-Seeland is die ondersteuning van 'n hoë rentekoerse, as 'n reël Dit hang af van die uitvoer kommoditeit, veral op kos handel. Forex Trade Idee: GBP / NZD Long Posted 4 maande gelede | 03:09 | 15 September 2015 1 Kommentaar Gaan met 'n baie eenvoudige forex tegniese ingestel is op GBP / NZD, ry hoër in 'n kanaal patroon wat kan kyk na die bodem hertoets baie gou. GBP / NZD 4 uur Forex Chart Op die vier uur grafiek van GBP / NZD bo, kan ons sien die mark is in 'n eenvoudige kanaal tendens hoër vir weke, en steeds in 'n groot saamtrek hoër sedert draaipunt rondom 1,9400 terug in April (rondom 4800) pitte. Fundamenteel, die VK is steeds 'n voorloper in terme van 'n gesonde groot ekonomie op soek na monetêre beleid te trek, terwyl die sentrale bank Nieu-Seeland se tariewe gesny vanjaar. 'n weerspieëling van sy verswakkende ekonomie wat gekoppel is aan China se swakheid. So, maak dit sin dat ons gesien het, en sal waarskynlik voortgaan om lomp sentiment sien in GBP / NZD. Terug na die technicals, is die prys aksie wat daarop dui dat die mark laer val onlangs ná die toets van die top van die kanaal gemerk, potensieel die oprigting van die geleentheid om te koop in die krag teen 'n potensieel sterk gebied van ondersteuning: stygende Trendline en groot sielkundige vlak (2,4000). Ook, is die stogastiese aanwyser toon dat die mark kan nader potensieel oorverkoopte voorwaardes. Ek hou van die opstel van hier, maar met 'n baie aktiewe forex kalender hierdie week, sal ek gaan in klein as daar 'n hertoets van die onderkant van die kanaal. Ek gaan met 'n mooi groot stop want dit is 'n baie aktiewe paar, en my doelwit is bo-aan die kanaal vir nou. Hier is wat ek doen: Lang helfte posisie GBP / NZD by 2,4000, Max stop by 2,3680, aanvanklike teiken op 2,4600 Onthou om nooit waag meer as 1% van 'n handelsrekening op 'n enkele handel. Pas posisie groottes dienooreenkomstig. Maak jou eie idees en volg nie wat ek doen. Risiko-Openbaringsverklaring. Ek is maar net waag 0.50% van my rekening op hierdie een, en met hierdie handel struktuur, ek het 'n potensiële beloning-tot-risiko verhouding van ongeveer 1.87: 1. Natuurlik, kan enigiets gebeur in die forex mark, so as die storie verander ek sal seker wees om weer onder die loep en vinnig aan te pas indien nodig. Bly ingeskakel! Soos wat jy gelees het? HTTP Status Kode 404: Nie gevind HTTP Status Kode 404: Hierdie blad doesn†™ t bestaan. Probeer dubbel nagaan van die adres om te verseker dat dit korrek gespel. Andersins, kyk na ons tuisblad of ander hieronder gelys dienste: XE Tools & Services Stop overpaying vir valuta. XE Geld Oordragte kan jy stuur goedkoop internasionale geldoordragte teen mededingende pryse. Met maklike en deursigtige aanlyn aanhalings, kan jy geld stuur gerieflik aanlyn. Stuur 'n goedkoop geld oordrag ► XE Geld Data API Kry 'n geldeenheid data-API vir jou besigheid met kommersiële graad tariewe vir elke wêreld munt. In teenstelling met ander voere, there†™ s nie nodig om hardeware of sagteware te koop en jy kan kies die lêer formaat vir jou rekeningkundige, e-handel, of Enterprise Resource Planning platforms. Kry 'n geldeenheid data ► Beweeg Services ►

No comments:

Post a Comment